آیهان"قند عسل ما"آیهان"قند عسل ما"، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
مامان فریدهمامان فریده، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

آیهان و مامانی

خدایا خودت محافظ گل پسرم باش

آیهان و جشن نام زیباش

1398/12/4 19:14
1,448 بازدید
اشتراک گذاری

۹۸/۱۲/۴ روز یکشنبه ساعت ۱۹:۰۳

سلام نفس جانم😚

و رسیدیم به جشن نام زیبایت🤗

اولین بار که عاشق نام آیهان شدم حدودا ۱۲سال پیش بود وقتی شنیدم خیلی خوشم اومد یه لیست داشتم پر از اسم دختر بود تنها اسم پسری که نوشته بودم آیهان بود گرچه اصلا فکر نمیکردم یه روز پسر دار بشم و اسمشو آیهان بذارم چون همیشه فکر میکردم دختردار میشم از طرفی اون موقع ثبت احوال اسم آیهانو قبول نمیکرد.

دی ۹۱ وقتی ۴ماهه باردار بودم که اتفاقی دیدم اسم آیهان تو ایران ثبت شده چقد ذوق کردم گفتم اگه پسر بود میذارم آیهان😍😍😍

و به خواستم رسیدم یه ماه بعدش فهمیدم گل پسری و به همه پیام دادم گفتم اسم نی نی تو راهی ما آیهان به معنی پادشاه ماهِ☺

۲۹بهمن وقتی حرف "ه" رو خوندین جشن نام زیبایت بود.

برات تیشرت سفارش دادم کیک سابله درس کردم و کوکی قلب و چون اون روز رفتیم خونه آنا شیرینی خریدیم.

نامدار باشی پادشاه🌜

.

.

.

پادشاه 🌜 ما تا این لحظه ۶سالو ۸ماهو ۱۳روزس 

پسندها (6)

نظرات (7)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 اسفند 98 19:22
مبارکه
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی😘😘😘

4 اسفند 98 20:21
ایهان واقعا اسم زیبا و به روز و جدیدی هست😍😍
آیهان آقا جشن اسم قشنگ و پرمعنی ات مبارک پادشاه ماه😍
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی عزیزدلم 😗😗😗😚😚😚
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 اسفند 98 22:15
چه اسم قشنگی هم داره آیهان جون😍😍😍جشنت مبارک عزیزم❤❤❤❤
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی مبینا جون😙😙😙😙😙
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
5 اسفند 98 10:26
چه اسم زیبایی منم عاشق اسمش شدم😍😍
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرررررسی🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
سیما
5 اسفند 98 11:18
اسم بسیار زیباییه🌹
احسنت به مامان خوش سلیقه⁦
فریده مامان آیهان
پاسخ
ممنون دوست عزیزم❤❤
عمه فروغعمه فروغ
9 اسفند 98 21:30
هزارماشالله خودشم مثل اسمش ماهه😊
خدا حفظش کنه براتون
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی عزیزم 😘😘😘😘😘
mahyamahya
29 اسفند 98 15:14
👌سلام گلم من وب دومم رو تازه باز کردم لطفا دنبالم کنید با اینکار از من حمایت میکنین 😘                                   😍یادت نره هاااااا خیلی خوشحالم میکنی😅                                                          🙏   دنبال شدید🍀