آیهان"قند عسل ما"آیهان"قند عسل ما"، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مامان فریدهمامان فریده، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آیهان و مامانی

خدایا خودت محافظ گل پسرم باش

آیهان و ماهگرد ۸۲

1399/1/23 13:05
656 بازدید
اشتراک گذاری

به نام یکتای بی همتا

شنبه ۲۳فروردین ۹۹ ساعت ۱۲:۵۶

خب رسیدیم به دیروز یعنی ۲۲فروردین هشتادودومین ماهگرد پادشاه ماهمون.

از همون اول ۲۲ هر ماه به مناسبت ماهگردت یا یه چیزی برات خریدیم یا یه جایی بردیمت یا کیک خریدیم یا یه چیزی برات درس کردم.

چون هر ۲۲ برام یادآور بهترین روز زندگیمه روز مادر شدنم بهترین اتفاق زندگیم و جناب عالی هم دیگه یاد گرفتی هر ۲۲ میگی امروز برنامه‌ای برام ندارین😂😂😂

دیروز صبح بیدار شدی میگی امروز ۲۲اس برنامه چیه الکی گفتم واسه چی 😛 گفتی خب ماهگردمه هیچ کاری نمیخوای بکنی😄گفتم نه مگه قراره هر ماهگرد کاری کنم🤣🤣

البته برنامه داشتمااااا😉

تا شب منتظر بودی😏

شب برات بامیه درس کردم یهو اومدی آشپزخونه دیدی😍😍😍😍😍گفتی مااااااااااماااااااااااان مرسی.

گفتم فقط بخاطر تو درس کردم😊

خیلی خوشحال شدی.

هیچی دیگه حتی منتظر نموندین همه بامیه‌ها آماده شه دس به کار شدیو😋😋😋

نوش جونت خوشگلم😘😘😘

چون موهاتو خیلی بلند شدن تل زدی 😄فعلا آرایشگاهم تعطیله😕

.

.

.

گل بهارم ۶سالو ۱۰ماهو ۲روزس

پسندها (11)

نظرات (0)