آیهان"قند عسل ما"آیهان"قند عسل ما"، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مامان فریدهمامان فریده، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آیهان و مامانی

خدایا خودت محافظ گل پسرم باش

آیهان و ۱۳بدر ۹۹

1399/1/23 12:46
548 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

شنبه ۲۳فروردین ۹۹ ساعت ۱۲:۲۹

امسال ۱۳بدر رو یه گوشه از پذیرایی چادر زدیم😂🤣 اتفاقا خیلیم بهمون چسبید.یکی از بهترین ۱۳بدرای عمرم بود.

شب ۱۲فروردین با بابایی حرف زدیم تو خواب بودی گفتیم یه کاری کنیم یه موقع از خونه موندن ناراحت نشی برا همین چادر زدیم البته چادر تورو بعد زیرانداز انداختیم گاز پیکنیک گذاشتیم و دوچرخه و فوتبال دستیتو آوردیم و چیدیم😊

کیک کاپوچینو درس کردم و خوابیدیم.

صبح ۱۳بدر یه املت عالی درس کردیم.

بعد دور هم بازی کردیم.با بابایی فوتبال دستی و شطرنج بازی کردین.

برا بار اول ۳تایی اسم و فامیل بازی کردیم خیلی عالی بود.

نم نم بارونو از پشت قاب پنجره نگاه کردین و با دستمون لمسش کردیم.

برا ناهار طبق رسم شهرمون کوفته درس کردم😍راستی تو عاشق کوفته هم هستی🤣کلا خورد و خوراکت عالیه😁😂🤣

دسرمونم که شله زرد بود😋

عصرونه کیک با قهوه

و شام آش کشک و جوجه😍😋

کلا غذاهای سنتی درس کرده بودم.

گرچه خونه بودیم ولی کنار هم بودنمون و سالم بودنمون باعث شد که خیلی دلمون خوش باشه.

انقد بهت خوش گذشته بود و تصورات از پیکنیکمون تو جاده چالوس برات واقعی بود که وقتی بارون اومد گفتی الان خیس میشیم بدویین بریم تو چادر😄😄😄

شبم گفتی خیلی به من خوش گذشته ۳روز اینجا بمونیم و شبم تو چادرت خوابیدی تا ۳روز جمع نکردم تا خوشی همچنان برات ادامه داشته باشه.

اینم منم شب قبل ۱۳بدر با ماسکو دستکش دارم سبزی کوفته و آش کشک رو تمیز میکنم😆

.

.

.

گل بهارم ۶سالو ۱۰ماهو ۲روزه شد🤗

پسندها (2)

نظرات (0)