آیهان"قند عسل ما"آیهان"قند عسل ما"، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مامان فریدهمامان فریده، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آیهان و مامانی

خدایا خودت محافظ گل پسرم باش

آیهان و مدرسه

1398/12/4 5:21
829 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام جیگر طلای مامی

۹۸/۱۲/۴ روز یکشنبه ساعت ۴:۴۴

خب اینم چند تا عکس از مدرسه که روزای تدریس و آزمایش و جشن نام دوستت فرزان ازت گرفته شده.حیفم اومد اینجا برات نذارم.

این روز خرید لوازم تحریر از پاساژ مستقیمی هستش.

روز تدریس حرف "ز"

اینم روی در کلاستون که من درس کردم😊

اینم روزی که کادو شب یلدارو گرفتین😍

اینم عکس شاگردان برتر کلاس که از اول سال تا بحال عکست اینجاس👏👏👏

اینم جواب آزمون تستی که نفر سوم شدی🤗🤗🤗🤗🤗

اینام کاردستی با سنگ برا درس علوم

اینم عشق تو به مامان اَزیزت🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗تو هم برا من عزیزی و نفسی

ریاضی👨‍🏫

ریاضی👨‍🏫

تدریس اُ مثل اُردک🦆

اینم کاردستی با وسایل دورریختی برا درس علوم که تو با پارچه و نمد با دستای نازت جامدادی دوختی خیلی باسلیقه و حرفه‌ای😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

تدریس حرف "پ" و نامه برای پدر😚😚😚😚

تدریس حرف "و"

جشن نام فرزان جان❤👬کادو براش چراغ مطالعه گرفتیم😊

تدریس حرف 

اینم رحل برا درس قرآن که بابا اسی زحمت کشید با سقف کاذب درس کرد برات.

تدریس حرف "ق"

درس ریاضی

تدریس درس "ل"

آزمایش درس علوم نفوذپذیری سنگو خاک

تدریس حرف "ج"

اینم آزمون تستی که نفر سوم شدی😚😚😙😙😙😗

یک صفحه مشق😄😄😄چون هنوز "ح" و "ص" رو نخوندین اینجوری نوشتی.

۴۹تا بچه دارم من😮😮😁😂😂🤣

کارنامه نوبت اول😍😍😍😍😍😍😍😍😍

اینم برا دیروزه که بر حسب عادت ۳ساله برنامه نوشتی منتهی اینبار خودت نوشتی ۳ساله من مینویسم برات.

این نامه پر از مهرومحبتم روز زن برا خانم حسابی معلم هنرت نوشتی.هم خانم حسابی تورو خیلی دوس داره هم منو تو خیلی دوسشون داریم واقعا اخلاقشون بی نظیره.

.

.

.

گل پسر مامان تا این لحظه ۶سالو ۸ماهو ۱۳روزس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)