آیهان"قند عسل ما"آیهان"قند عسل ما"، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
مامان فریدهمامان فریده، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه سن داره

آیهان و مامانی

خدایا خودت محافظ گل پسرم باش

91گلبرگ(جشن تولد زنبوری آیهان جون)

1393/3/24 6:08
8,215 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایی که تورو به ما بخشیدمحبت

تاریخ و زمان:شنبه 24 خرداد 93 ساعت 4:40

سلام پرنس مامان.

اومدم از جشن تولدت برات بنویسم نفسم.سعی میکنم با عکسا روز تولدتو برات شرح بدم.

روزا پشت سر هم گذشتن و ما رسیدیم به اواخر اردیبهشت منو بابایی تصمیم گرفتیم که واسه جیگرمون گل پسرمون تولد بگیریم و از اونجایی که پسرمون به رنگ زرد علاقمنده مامانی پیشنهاد داد که با تم زنبور تولد بگیریم.

تو شهرمون دنبال تم گشتیم ولی در کمال تعجب پیدا نکردیم نتونستم هم اینترنتی بخرم چونکه سایت مناسب پیدا نکردم آخرسر خودم دس به کار شدم و تا هر جایی که تونستم وسایلارو درست کردم.

11 ماه

(یازده ماهگرد رو گذروندیم تا رسیدیم...)

تقویم

(روز تولد پسری 5شنبه 22 خرداد مصادف شده بود با شب نیمه شعبان)

آیهان

(اسم ناز پسرم)

عدد یک بزرگ

(عدد یک بزرگ با زنبورا)

کیک

(تولدت مبارک با کیک تولد)

ریسه عدد یک

(ریسه عدد یک)

تولدت مبارک

(happy birthday)

(آیهان جون تولدت مبارک)

تولدت مبار

(happy birthday ayhan)

ماهگردها

(عکس از 42 روز قبل تولد و بدو تولد و یازده ماهگرد)

طناب

(اولین لباس مجلسی+اولین کفش+اولین عکس+اولین لباسهایی که تو بیمارستان تنت کردیم)

ساعت

(ساعت تولدت گل بهارم 18:15)

زنبور

(زنبورهای آویزون از سقف)

ریسه مثلثی

(ریسه مثلثی)

کاغذ دیتمالی

(کاغذ دستمالی)

نوش جان

(اینارو هم واسه سالاد الویه ها درست کرده بودم.سالادها تک نفری بود تو پیاله های زرد رنگ.متاسفانه ازشون عکس نداریم)

گیفت

(اینم گیفتهامون که به بچه ها دادیم.برا دخترا به متناسب سن مو بند،تل و کریپس واسه پسرا چون سنشون با هم فرق داشت تنها چیز مشترکی که تونستم براشون بگیرم جوراب بود.واسه همشون که 26تا بود کیسه حریر دوختم که با روبان مشکی و زرد و عدد یک تزئین کرده بودم)

قدم

(اینارو هم واسه اولین قدمت درست کرده بودم)

15 شعبان

(چون فردای تولدت نیمه شعبان بود شکلاتارو هم برا اون آماده کرده بودم که رو هر کدوم نوشته بودم میلاد حضرت مهدی (عج)مبارک)

ژله ها

(اینم ژله هامون که تو پوسته پرتغاله که بازم متاسفانه از آمادش عکس نداریم)

لباس زنبوری

(لباس و تاج و کفش زنبوری کوچولوی خوشگلم)

(اینم خودم آماده کرده بودم)

خب بریم سراغ روز تولد.اول قرار بود بخاطر بعضی مسائل تولدتو 23 خرداد با یه روز تاخیر برگزار کنیم که بعد شکر خدا جور شد خود روز تولدت تولدتو جشن گرفتیم.خیلی از این بابت خوشحال شدمآرام

20 خرداد آنا و عمو ابراهیم اینا و عمه زهرا اینا از کربلا اومده بودن برا همین سرمون خیلی شلوغ بود.20 خونه آنا بودیم 21 هم خونه عمو ابراهیم اینا شب ساعت 12 برگشتیم خونه تو لالا کردی ولی منو بابایی تا خود صبح بیدار بودیمو داشتیم خونه رو واسه جشن آماده میکردیم.کارمون تا دقیقه 90 هم ادامه داشت وقتی خاله لیلا اینا اومدن داشتیم بادکنکارو باد میکردیم.چون دیر شده بود از اونا هم نتونستم عکس بگیرم ولی فیلم داریم از همه چی.من وسط اون همه کار ساعت 12:30 رفتم آرایشگاه 14:30 برگشتم بازم کار تا لحظه شروع جشن.ولی همش شیرین بود و دلچسبچشمک

اینم کارت دعوتت که خیلی ازش خوشم میومد.

کارت دعوت

(پشت و رو)

متن

بابام میگه مرد شدی از کوچیکی رد شدی

مامان میگه فدات شم قربون اون چشات شم

یه سال گذشت اومدی برای ما همدمی

قراره یک ساله شی عاقل و بالنده شی

میخوایم یه جشن بگیریم بیشتر هم رو ببینیم

شما هم 5شنبه 22 خرداد ساعت 4:30-7:30 به جشن تولد زنبوری آیهان جون دعوتید.

آدرس:خونمون

صبح روز جشن

(صبح روز تولدبوس)

فلش

(فلش آیفون)

فلش

(فلش پارکینگ)

فلش

(فلش جلو آسانسور)

فلش

(فلش آسانسور)

خوشامد گویی

(خوش آمدگویی)

جشنمون تقریبا ساعت 5 به بعد شروع شد.همه مهمونا بجز چند نفری که میدونستم نمیتونن بیان اومده بودن.

آنا بخاطر حاج بابا هنوز لباس سیاه تنش میکنه گفته تا سالش سیاشو درنمیاره اصلا انتظار نداشتم بیاد اومده بودم خودشم درحالی که روزه بود.خیلی خوشحال شدم.خیییییییییییلیمحبت

پذیرایی از مهمونا با شربت آناناس شروع شد با میوه که شامل موز،خیار،گیلاس و هلو بود ادامه داشت بعدم سالاد الویه نوشابه و ژله و شکلات.

وسط جشن چون خیلی خوابت میومد خاله لیلا یه نیم ساعتی خوابوندت وقتی بابایی کیک رو اورد بیدارت کردمو لباساتو عوض کردم و لباس زنبوری تنت کردم رفتیم پیش مهمونا.

بچه ها

(اینم زنبور من کنار کیک تولدش که عدد یک بود و عکس گل بهارم روش چاپ شده بود با چند تا از مهمونای کوچولو)

(علی-مهدی-محنا-آیهان-رقیه-اسما)

مهمونامون 40 نفر بودن حدودا 9 هم نفر نیومده بودن.

مهمونای کوچولومونم اسما-ثمین-رقیه-مبینا-ملینا-علی کوچولو-ثنا-محنا-النا-آیلین-آیسان-علی-مهدی-زهرا کوچولو-آیلین(دختر همسایمون) بودن.

زنبور

(فدات شم که از خواب بیدارت کرده بودم بی قراری میکردی)

(کلی با عمه ها و خاله ها و آنا و عزیز و زندایی و زن عموها و... عکس گرفتیم)

2نفر

(آیهان و دختردایی زهرا)

جیجر

(چون بیقراری میکردی کلاه تولدتو دادم دستت تو هم رحم نکردی تیکه و پارش کردیزبان)

(واسه همه بچه ها کلاه گرفته بودیم.چون با طرح زنبور پیدا نکردیم(بماند که کل تبریزو گشتیم ولی پیدا نشد که نشد)برا بچه های کوچولو با زمینه زرد و نوشته happy birthday و بچه های بزرگتر با عکس کایلو گرفتیم)

بعد فوت کردن شمع همه بهت کادو دادن.دستشون درد نکنه همگی زحمت کشیدن.

بیشترشم نقدی بود.

کادو

اینم کادوی منو بابایی که وقتی اوردن گل از گلشنت باز شد.

کادو

(مبارکت باشه جیگرم.همونجا هم افتتاحش کردی تا بچه های دیگه هم از سرسره استفاده کنن)

وسایل جشن

(اینا وسایلی بود که تو جشن استفاده شده بود)

برگ یادگاری رو یادم رفته بود رو اپن مونده بود واسه همین اونایی که دیر رفتن فقط برات یادگاری نوشتن.

اول که زندایی جونت برات نوشت بعد دخترعموهای کوچولوت محنا و النا بعدم دخترخاله مینا و آخرسرم نازی زن عمو جون.تو برگ دوم هم منو بابایی برات نوشتیم.

جشنمون ساعت 8 تموم شد چون همگی واسه شام مهمون عمه زهرا اینا بودیم بعضیا مثل زن عمو نسرین و زن عمو نازی موندن همگی با هم رفتیم رستوران.تو هم تو راه رفت لالا کردی تا صبح روز جمعه.

آیهان

(اینم زن عمو نازی ازت گرفته با چند عکس دیگه از منو تو و بابایی و خودشون)

تو جشن تولدت زنداداش گلم،ابجی حبیبه،ابجی لیلا،دختر ابجی حبیبه مینا جون،حانیه جون و نویده همسایه طبقه بالایمون که با هم دوستیم خیلی زحمت کشیدن ایشالله که بتونیم جبران کنیم.

جمعه هم کلی خوابیدیم و خستگی رو بدر کردیم بعدم با بابایی همه جارو تمیز کردیم.به بابایی هم خسته نباشید میگم که هر لحظه این یه ماه کنارم بود.خیلی دوست دارم عشقم.

چرخ

(چرخش برات بچرخه گلم)

گل من

(تو گل بهارمی)

نفسم برا تولدت قالب واسه وبت سفارش داده بودم امروز تحویل گرفتم.اینم مبارکت باشه.بنظر من که خیلی ناز شده.

خب گلم من برم بخوابم که داره صبح میشه.

خدایا سپاس بخاطر وجود همسری و پسری.

.

.

گل بهارم یک سال و 3 روزه شد...

خاله های عزیز و عمو حقی خیلی ممنون از بابت تبریک تولد گل بهارم.چشمکمحبت

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (48)

مامان محمدحسام
24 خرداد 93 8:31
سلام مامانی تولد گل پسرتون مبارک ایشالله جشن 120 سالگیش تزئینات هم خیلی خوشگل بودن واقعا خسته نباشید آیهان جونم رو ببوسید وبلاگ بسیار زیبایی دارین خوشحال میشم ب من و محمدحسام هم سربزنین با افتخار شما رو لینک کردم
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام خانومی. خیلی ممنون. با افتخار لینک شدین گلم.
genzo
24 خرداد 93 11:33
Tavalodet mobarak gol pesarehamshahri Mamani Vaghan khaste nabashid hame chi ali bud Ishalah hamishe labetun khanduno tanetun Salem basherasti man az safeye motavalwdin vebetuno peyda kardam
فریده مامان آیهان
پاسخ
ممنون همشهری.
مامان سارا
24 خرداد 93 11:40
تولدت مبارک 120 ساله شی عزیزم
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی خاله سارا جون.
مامان دینا
24 خرداد 93 11:45
مامان ایهان جون دستت درد نکنه واسه زحماتت که تولد ایهان جون کشیدی خیلی خوشگل درست کرده بودی دستت درد نکنه تولد ایهان جونم دوباره تبریک میگم
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی فدات شم
دختر عمو سمیه
24 خرداد 93 16:20
آیهان جون بازم تولدت مبارک ایشالا تولد 120 سالگیتزن عمو جونم خیلی زحمت دادیم دست گلت درد نکنه
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی دخترعمو جونم خواهش میکنم خیلی خوشحال شدم روز تولد آیهان جونم همه دور هم بودیم.ایشالله تولد نی نی تو راهی.
مامان آرزو ** بابا سعید
24 خرداد 93 16:50
تولدون مبارک اولسون ایشاالله یوز ایل یاشیرسن ....
فریده مامان آیهان
پاسخ
ساغول عمو جان. ایشالله همچنین سیزین ایهان
الهام
24 خرداد 93 21:45
سلام فریده جون.من تولد آیهانو با2روز تاخیر تبریک میگم.ببخش من عروسی بودم دیر اومدم(انشاا...عروسی آیهان جون) آخه گفته بودی 23 تولدمیگیرم 24 هم میام عکسارو میذارم ولی انگاردرست روز تولدش گرفتی.مبارکش باشه انشاا... دستت درد نکنه واقعا" خیلی زحمت کشیدی.خیلی خوشم اومداز تم و تزئینات تولد.آیهان جون قدرمامانتو بدون عزیزم.مامانت خیلی خیلی خانومه. آیهان جون امیدوارم 120 ساله بشی
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام الهام جون خودمایشالله.همیشه به عروسی الهام جون. اره قرار بود 23 باشه ولی شکرخدا جور شد روز تولدش جشن گرفتیم.مرسی گلم. مرسی فدات شم.خانومی از خودته عزیزدلم. ایشالله به زودی زود تولد نی نی شمارو جشن بگیریم خانومی.
رعنا
24 خرداد 93 22:09
تولد گل پسرتون مبارک مامان فریده(:
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی رعنا جون
مامان مهرسنا
25 خرداد 93 0:00
گل پسرنازم...عسلک خاله تولدت مبارک الهی همیشه سالم وموفق باشی
فریده مامان آیهان
پاسخ
خیلی ممنون عزیزدلم
ماماني پرنيان
25 خرداد 93 11:57
اي جونم عزيز دل خاله مشالا چه ناز شدي فدات بشم . الهي جشن تولد 120 سالگيت فريده جونم سلام خسته نباشي خانومي واقعاً خوشگل شده تزئيناتت
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام ابجی خوبی؟ ممنون قربونت بشم. الهی که تن پرنیان عزیزم همیشه سالم باشه.
مامان محمدحسام
25 خرداد 93 12:56
ممنون مامانی بابت لینک و ممنون ک ب ما سرزدین بووووووووووووووس واسه آیهان جونم
فریده مامان آیهان
پاسخ
خواهش میکنم. بووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سوگل
25 خرداد 93 14:45
تولدت مبارک ایهان توچولویه ناز نازی ... ایشالا سلامت باشی در کنار پدر و مادر مهربونت .. واقعاً خسته نباشی فریده جون ...همه چی عالی بود
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی خاله جون ایشالله همیچنین امیرحسین جونم که حسرت به دل موندیم یدونه عکس ازش ببینیم ممنون قربونت بشم.
مامان امیرصدرا
25 خرداد 93 15:29
سلام واقعا گل کاشتین واقعا قشنگ بود من که لذت بردم ایهان جون هم که گل سرسبد بودند خیلی ناز شده بود
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام دوس گلم خیلی ممنون. خوشحالم که خوشت اومده مرسی
مامان اعظم
25 خرداد 93 17:03
سلام تولدت مبارک... خیلی تم خوشکل و قشنگی درست کردین... خوش به حال آیهان با این مامان با سلیقه...
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام خاله اعظم جون. خیلی ممنون خوشگلی از نگاهته عزیزدلم
makhmal
26 خرداد 93 9:05
مامان با سلیقه تولد گل بهارت مبارک باشه. ایشالله عمر باعزت داشته باشه و سایه ی مامان و باباش بالای سرش باشه و همیشه لباتون خندون بمونه عزیزم ببخشید بابت تاخیر تبریک... باورکن یادم بود ولی ما واسه عروسی شهرستان بودیم دسترسی نداشتم بیام بهت تبریک بگم. گل پسرتو از طرف منم ببووووووسسسسسسس....
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلامممممممممممممممممممممممممممممم خاله مخمل جون. خیلی ممنون عزیزدلم.نفس من خوبه دلم واسش یه ذره شده همنکه اومدی خودش دنیاها ارزش داره.نفسمو خیلی ببوس.همیشه به عروسی و خوشی.
زهره مامان بارسین
26 خرداد 93 9:49
تولد , تولد , تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن , هزار سال زنده باشی آیهن جون تولدت مبارک الهی همیشه شاد و خوشبخت و زیر سایه پدر و مادر باشه زنبور کوچولو خاله مامانی دستت درد نکنه همه چی مثل همیشه عالی بود و جای ما خالی
فریده مامان آیهان
پاسخ
ممنوم زهره جون. مرسه خاله ایشالله زنبور کوچولوی شما هم همیشه تنش سالم باشه. واقعا جای همه دوستان خالی بود.ایشالله تولدهای بعدی.
مامان یگانه و ریحانه
26 خرداد 93 12:18
وای خدا جون این آیهان خان ماست خدا حفظش کنه تولدت مبارک عزیز دلم ان شالله زیر سایه پدر و مادر هر روز شاهد بزرگ شدنت باشیم خیلی خیلی دوستت دارم فریده جون واقعا خسته نباشید همه چیز عالیییی
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی سمانه جون انشالله خیلی ممنون دوست گلم. ممنون خانومی خدا 2قلوهای نازمونو حفظ کنه
مامان اسماء کوچولو
26 خرداد 93 13:09
آیـــــــــهـــــــــــــان جوووووووووونــــــــــــــم تولــــــــــــــــــــدت مبآآآآآآآآآآآآآرک همیشه شاد باشی عزیزم
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی مامان امسا جون. ایشالله به همچنین
مامان فریده
26 خرداد 93 13:42
مامانی دستت درد نکنه همه چی عالی بود تولدت مبارکککککککککککک عزیزم
فریده مامان آیهان
پاسخ
خیلی ممنون فریده جون
مامان منیر
26 خرداد 93 15:37
سلام عزیزم تولد پسر نازت مبارک باشه همه چی هم خیلی خوشگل بود تاریخ تولد پسر من هم 22 خرداد 91 هست و یکسال باهم فرق دارن ولی روزاشون و ماهشون یکی خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم لطفا به ماهم سر بزنید
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام منیر جون. خیلی ممنون همچنین تولد امیرعلی جون مبارک باشه خوندن وبت خیلی برام جالب بود انگار سال بعد خودمون بود. منم خیلی خوشحال میشم میام پیشت.
پوپک مامان آنیل و آنیا
26 خرداد 93 16:41
فریده جون دست مریزاد سنگ تموم گذاشتی که همه این تزئینات رو خودت انجام دادی. همه چی خیلی عالی بود دوست با سلیقه و با حوصله من. یه بار دیگه یکسالگی آیهان جون رو تبریک می گم. تو اردبیل هم قبلا نبود چند وقت پیش دیدم یه فروشگاهی برا انواع تم تولد باز شده. میکم ایده خوبیه حالا که اونجا نیست و تو هم اینقدر هنرمندی یه مرکز افتتاح کنی
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی پوپک جون.خوشحالم خوشت اومده ممنون واسه شخصیتهای کارتونی خیلی چیزا بود ولی واسه زنبور چیز خاصی نبود برا همین خودم درسیدم. ولی خیل هم لذت بردم نه بابا مارو چه به این کارا.
مــــامــــانی بـــــاذوق
26 خرداد 93 17:49
سلام مهربونم سلام گل پسری خوبی؟؟ تولدددددددت مبارک پسملی ناززو خوردنی آآآآآآآآآآآآآآآفرین به شما مامانی با سلیقه خیلی زیبا شده بودن خسته نباشی گل من کادوهاشم مبارک وجود نازنینش
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام عزیزدلم. مرسی خاله جون. ممنون خانومی مرسی نگاهت زیباست
مامان سعیده
26 خرداد 93 20:10
آ قربونت که اینقدر ملوسی خوشگل خالههه! الهی 120 ساله بشی عزیییزم فریده خانوم اینقدر این هنرتو به رخ منِ بی هنر نکش!!! یه کاری میکنی همه ی تزئینات تولد امیرعلی رو بندازم گردنت ها!!!!
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی خاله جون ایشالله کدوم هنر ما که عاری از هنریم مثل بعضیا بلند نیستیم که چیزی واسه کسی ببافیمکچلت میکنم با کمال میل واسه تولد خواهرزاده ی نازم هنرنمایی نکنم واسه کی کنم
مامان اعظم
26 خرداد 93 22:49
ممنون که اومدین
فریده مامان آیهان
پاسخ
خواهش میکنم گلم.
الهام
26 خرداد 93 23:15
majede
27 خرداد 93 12:27
به به...دست مامانی و بابایی درد نکنه ....خیلییی خوشگل و عالی شده...انشاالله جشن عروسیت ایهان عزیزم...
فریده مامان آیهان
پاسخ
ممنون ماجده جونانشالله
عاطفه مامان ستیا
27 خرداد 93 20:02
تولدت مبارک آیهان جون خوشگلآفرین به تو فریده جون که انقدر هنرمندیییییی یعنی همه اینا کار خودت بوود؟ماشااللههمه چی عالی و زیبا بودایشالا آیهان جون دوماد کنیچه سه چرخه ای هم داره هااااااااااا مبارکش باشهراستی از سر سره راضی هستی؟دوس داره ؟میتونه الان ازش استفاده کنه؟
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام عاطفه جونم.خیلی ممنون. اره همه رو خودم درس کردممرسی قربونت بشم. بله دیگه ممنون راهنماییهای مامان ستیا گلم هستیم بابت 3چرخه فعلا از طرف عکسش بالا میره خودمون میذاریم سر میخوره خوشش میاد ولی خودش نمیتونه از نردبونش بالا بره واسه همین از طرف عکس بالا میره.
✿مامان دنیز✿
27 خرداد 93 21:10
واااااااا ....پس نظرم کو؟نکنه ثبت نشده بود؟ بازم تبریک گل خاله...
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام نظری نبود. مرسی عزیزم.معذرت ما وب شما نمیتونیم بیایم.وبتون خیلی دیر برامون باز میشه وقتی باز میشه نمیتونیم نظر بذاریم ازبس سرعتش کمه.
پسمل خاله رضا
27 خرداد 93 23:13
سهلاااااااااااااااااااااااااام هیشالله هغسای عروسیتو بذاری تو سایت آیهاااااااااااااااان جووون. سلام برسون فدات
فریده مامان آیهان
پاسخ
سههههههههههههههلاااااااااااااااااااااام پسمل خاله جون. ایشالله عروسی خودت
مامان رها
27 خرداد 93 23:45
سلام دوست خوبم اتفاقى با وبتون آشنا شدم وبتون خيلى زيباست و زيباتر از اون ، كوچولوى عزيزتون هست ! راستش من خيلى از وبلاگ شما خوشم اومده خوش حال ميشم با هم تبادل لينك كنيم و دوست شيم . لطفا پيش ما بيايد و خبر بديد خداحافظ !
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام ممنون رها جون.خدا گل دخترتو حفظ کنه.
ماماني پرنيان
28 خرداد 93 14:38
عزيزم بيا خصوصي لطفاًً
فریده مامان آیهان
پاسخ
اومدم ابجی جونم
مامان کیان
28 خرداد 93 20:07
سلام عزیزم تولد گل پسرتون مبارک باشه .خوش به حال آیهان با همچین مامانی .راستش ما هم همشهریتون هستیم و اتفاقا منم کلی دنبال تم واسه پسرم بودم و پیدا نکردم و قصد دارم مثل شما خودم دست به کار شم البته به باسلیقگی شما که فکر نمیکنم بشه راستی اگه اجازه بدین لینکتون کنم .به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام خانومی .خیلی ممنون. لطف داری گلم. چه تمی میخوای؟ با افتخار لینک شدی همشهری
maryam
28 خرداد 93 21:20
آیهان جوونم تولودت مبارک. واقعا کیف کردم.مامان با سلیقه به معنای واقعی سنگ تموم گذاشتی.همه چیز خیلی عالی و بی نظیر بود.وااای عاشق لاکت شدم با سلیقه.یه دونه یی. ایشاالله همیشه سایه خودت و همسرت به سر آیهان جوون باشه. ایشاالله این کارا رو برای نی نی دومت انجام بدی خیلییییییییییییییییییییییییییییییی خوووووووووووب بوووووووووووووووود.
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی خاله مریم جون خیلی ممنونم مریم جونم ایشالله تولد نی نی خودت قربونت بشم.
شیما مامان شاهین کوچولو
28 خرداد 93 23:38
عزییییییزم مبارکت باشه... دست مامی هنرمندت درد نکنه که خیلی باسلیقه همه کارهای تولدتو انجام داده به به چ کادوهای خوشگلی مبارک باشههههه راستی قالب وبلاگ جدید هم قشنگه، عکساش خیلی نازه همه چی پرفکت
فریده مامان آیهان
پاسخ
خیلی ممنون شیما جون. قرونت خانومی
زهرا ( مامان شایان )
29 خرداد 93 15:15
سلام عزیزم.تولدت مبارک.ببخش بابت تاخیرم.سفر بودیم.انشالله هزار ساله باشی عزیزم.دسته مامانی هم درد نکنه معلومه خیلییییی زحمت کشیده
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام زهرا جون.خواهش میکنم. ایشالله به همچنین شایان جونم. زحمت داشت ولی اذتم داشت.ایشالله تولد شایان جون.
سمیه
30 خرداد 93 12:23
وای من دیر کردم امیرطاها انقد مشغولم کرده دیگه به هیچ کاری نمیرسم با تاخیر تبریک منو قبول کنید از طرف من هم آیهان وچولوی نازم رو بوسش کنید انشاالله زیر سایه پدرومادر روز به روز بزرگ و مایه مباهاتتون بشه
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی سمیه جونم.ایشالله همیشه تنش سالم باشه امیرطاهای عزیزم. خیلی ممنون قربونت بشم. ایشالله.
مامان هستي
31 خرداد 93 10:33
سلام تولد گل پسر مبارک ایشاله 100 سالگیش. چه مامان هنرمندی داره آیهان جون. از آشنایی باهاتون خوشحالم با افتخار لینک شدید...
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام خیلی ممنون. منم خیلی خوشحالم از آشناییت عزیزدلم. شما هم لینک شدین
نگار
31 خرداد 93 14:12
سلام فریده جون...ببخش دیر اومدم...درگیر بیمارستان بودم... واقعا این همه کارو خودت کردی...آفرین مامان جون...آیهان باید بهت افتخار کنه.. آیهان جون تولدت مبارک باشه گلم.
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام نگار جون.خوبی عزیزدلم؟ خیلی ممنون خانومی. خاله جون ملسی دوست دالم.زودی خوب شو خب
ماماني پرنيان
1 تیر 93 9:40
سلام خواهر جوني ، خوبي عزيزم ؟ آيهان جوني چطوره . ببوسش فدات شم
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلامممممممممممممممممممم ابجی جونم ما خوبیم شکر خدا شما خوبین؟؟
مامان فریده
1 تیر 93 13:12
سلام عشقم اوا خوبه ممنون که نگران مایی ایهان گم چطوره چه خبر نمیای اصفهان
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام فریده جون.خدارو شکر همه چی روبه راهه. فعلا که نه ایشالله عید
مامان محمدصادق
3 تیر 93 0:08
سلام. خیلی باذوق و سلیقه بود. مبارکه ایشالا. راستی واکسن یک سالگی آیهان چه طور بود؟
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام عزیزم محمدصادق جون خوبه؟ ممنون. خیلی خوب بود بدون دردو تب و اذیت.
نگار
4 تیر 93 12:05
جلوی اسم وبلاگم 86 نوشتی ...تاریخ تولد پسرمه؟یا...نه...؟ اگه آره باید عوضش کنی... بعدش هم شمال خیلی شهر داره اهل کدوم شهرش هستم
فریده مامان آیهان
پاسخ
85 بید آیا؟؟؟ اخه نمیدونم کدوم شهری خواهر
مامی مرصاد
5 تیر 93 12:57
سلااااااااااااااام فریده جون به به چه خوش سلیقه ای ماشاللهههههههههه دستت دردنکنه خیلی زحمت کشیدی آیهان عزیز دلم تولدت مبارککککککککککککککککککککک ایشالله تولد 120 سالگیت عزیـــــــــــــــــــــــزم فریده جون از بابت رمز ممنون
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی خانومی لطف داری ممنون خاله جون. خواهش میکنم
آزاده مامان آرتین
7 تیر 93 17:16
تولدت مبارک عزیز دل،ببخش خاله من دیر اومدم،دوستت دارم،مامان فریده دستت درد نکنه زحمت کشیدی،چه تولد توپی شده
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام آزاده جون.مرسی خواهش میکنم.فدات عزیزدلم.
مامان مینا
7 تیر 93 23:10
آیهان جونم عزیزم تولدت مبارکایشالا جشن 100 سالگیتمامانی دستت درد نکنه همه چیز زیبا وعالی بودآیهان جونم قالب جدید هم مبارک باشه
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام خیلی ممنون خاله جون.فدات شم مینا جون.
مامان آیهان
29 تیر 93 13:50
سلام عزیزم تولدت مبارک ببخشید من دیر اومدم سرم خیلی شلوغ بود نیمه شعبان دزفول بودم خونه بابابزرگ آیهان
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام خانومی خواهش میکنم.همیشه به سفرو خوشی.
مامان آیهان
29 تیر 93 13:51
تولد تولد تولدت مبارک. عزیزم انشالله 100ساله باشی. مامانی همه چیز واقعا عالی بود دست دردنکنه
فریده مامان آیهان
پاسخ
ایشالله تولد آیهان جون شما.
مرجان مامان متین
2 آذر 93 20:31
با یه عالمه تاخیر تولدت مبارک عزییییزم انشاله صدو بیست سال زنده باشی و سایه پدر و مادرت گلت بالای سرت برقرار بمونه هزار تا بوووووس