آیهان"قند عسل ما"آیهان"قند عسل ما"، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
مامان فریدهمامان فریده، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

آیهان و مامانی

خدایا خودت محافظ گل پسرم باش

84 گلبرگ(روز مادر)

1393/2/1 2:45
728 بازدید
اشتراک گذاری

به نام هو

تاریخ و زمان: یکشنبه روز مادر سال 93 (93/1/31)

سلام قند عسلم

اول از همه میخوام از خدای خوبم تشکر کنم که به نعمت مادر داشتن و مادر بودنو چشوند.

بعد از مامانم تشکر میکنم و هزاران بوسه به دستای مهربونش میزنم که به من نعمت حیات رو بخشید.

و اما پسرم خیلی ازت ممنونم که با اومدنت به من حسی رو چشوندی که همتا نداره.

 آغوش مادر

(آغوشم محل آرامش پرنس کوچولوم)

امروز خیلی روز خوبی برام بود.اولین سالی بود که یکی با عنوان فرزند روز مادر رو بهم تبریک گفت.

البته تبریکی از نوع لبخند...قهقهه...گرفتن دستم با دستایِ کوچولوش...

پسرم بودنت ارزشی دارد مثال نازدنی...بدان تا روزی که هستم لحظه ای بی تکیه گاه نخواهی ماند و بدان بعد نبودنم همیشه دعای من برایت تکیه گاه خواهد بود...

ماچبغل عاقبت بخیر باشی نفسم بغلماچ


پارسال تو روز مادر 6 هفته به زمینی شدنت مونده بود...

پسرم امروز بابایی از طرف خودشو تو برام لباس خریده بود که یکیش مناسب بود ولی یکی دیگه سایزش مشکل داشت برا همین بابایی پسش داد بعد گفت بجاش برات گوشی میخریم.منم گفتم oooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkنیشخندخوشمزه

از همین تریبون از همسری و پسری تشکر مینمایم.عینک

.

.

.

مامانای گل روزتون مبارک.قلبقلبقلب

 

پسندها (10)

نظرات (55)

مامان پرنيان
1 اردیبهشت 93 11:23
عسلم خدا حفظتون كنه بوس
نگار
1 اردیبهشت 93 13:45
با تاخیر روزت مبارک عزیزم...مامان چند ماهه
فریده مامان آیهان
پاسخ
ممنون نگار جونم.روز خودتم مبارک باشه عزیزدلم.
دختر عمو سمیه
1 اردیبهشت 93 14:11
زن عمو جونم منم اولین سال مادر بودنتو تبریک میگم ایشالا سایتون هیچوقت از سر آیهان جون کم نشه
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی سمیه جون.ایشالله به زودیه زود منم مادر شدنتو بهت تبریک بگم عزیزم.
مامان امیرصدرا
1 اردیبهشت 93 15:03
سلام عزیزم روزت مبارک انشاالله همیشه سایه ات مستدام باشد
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام عزیزم.خیلی ممنون.روز شما هم مبارک.
عاطفه مامان ستیا
1 اردیبهشت 93 19:00
ای جونم به این آیهان ناز و خوشتلروزتم مبارک خانومیییییییی ایشالا سالهای سال سایه ات بالا سر آیهان جون باشهراستی تا باشه از این سایز نشدنای لباس
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی خانومی روز تو هم مبارک. ایشالله.همچنین شما. مرسی از دلگرمی
فریده
2 اردیبهشت 93 1:18
دوست خوبم روزت مبارککککککککک
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی روز تو هم مبارک.
مامان شایان
2 اردیبهشت 93 2:11
روزت مبارک مامانه مهربون
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی عزیزدلم روز تو هم مبارک باشه.
سمیه
2 اردیبهشت 93 11:49
خدا سایه ی هیچ مادری رو از رو سر بجه هاش کم نکنه و آیهان کوچولو رو همیشه کنار مادر و پدرش شاد و خوشبخت بکنه
فریده مامان آیهان
پاسخ
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی امیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن ممنون از دعای قشنگت.
مامان علی (نازی)
2 اردیبهشت 93 14:43
سلام دوست خوبم روزت مبارک
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام نازی جون.روز تو هم مبارک باشه.
مامان محمدصادق
2 اردیبهشت 93 16:56
سلام «مادر» روزت مبارک.
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام عزیزم.روز تو هم مبارک باشه.
عاطفه مامان ستیا
2 اردیبهشت 93 19:10
سلام فریده جونمتو قسمت لینک دیدم اسم دخمل منو نوشتی سیتاخاله جون اسم دخملیه من ستیاست
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام خانومی. شرمنده من فکر کردم سیتاست.چه اسم نازی.درست کردم.
سوگل
4 اردیبهشت 93 13:28
سلام فریده جون من برگشتم،،، دلم واسه ایهان یه زره شده بود.. ماااااشالا ماشالا،، مردی شده واسه خودش،،،، فریده جون رمزت رو واسم بزار... ممنون
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام چههههههههههههههههه عجب خبر میدادی گاوی گوسفندی شتری قربونی میکردیمتو معلومه کجایی دلم هزار راه رفتدعا کن اینجا نیستی وگرنهچه استقبال باشکوهی ازت شدخب حقته. میام پیشت.خوشحالم برگشتی خیلی دلتنگت بودمو مشتاق دیدن امیر حسین عزیزم.
الهه
4 اردیبهشت 93 17:34
فریده جونم شرمنده مثل اینکه واقعا من رمزتونو گم کردم روم سیاه اگه امکان داره دوباره برام میفرستی رمز و
فریده مامان آیهان
پاسخ
دشمنت رو سیاه باشه گلم. چشم میام.
عاطفه مامان ستیا
4 اردیبهشت 93 20:50
فریده جون کجایی پسما عکس جدید از آیهان خوشتلمون میخوایم
فریده مامان آیهان
پاسخ
اومدم عزیزم.چشم در اولین فرصت. خودت که میدونی بچه ها وقت واسه آدم نمیذارن.
مامان آیهان
5 اردیبهشت 93 2:24
سلام خیلی نازی شبیه دختری. اسم پسر منم آیهان هست به ما هم سر بزنید.
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام خیلیا میگن که شبیه دختراس. خوشحالم از آشناییتون.حتما میایم.لینک شدی عزیزم.
الیسا
5 اردیبهشت 93 17:33
جانم این عزیز دل من چقده ملوسه خدا برات حفظش کنه ایشالله اولین روز مادر ِت مبارک فریده جونم
فریده مامان آیهان
پاسخ
ملسی خاله مریم جون. فدات عزیزم. مرسی ایشالله قسمت خودت بشه خانومی.
الیسا
5 اردیبهشت 93 17:34
اینجا که همش رمزی نوشتی بابا راستی خیلی باحاله این وبه نمیدونستم براش وب درست کردی ایشالله همیشه پر باشه از خاطرات شیرین و قشنگ بزرگ شدنش و دلبریآ و شیرین زبونیاشو....
فریده مامان آیهان
پاسخ
رمزو الان میام میذارم. اره دلم میخواست از همون ابتدا خاطراتشو بنویسم.البته 3/5 ماه قبل حاملگی شروع کردم. ممنون عزیزدلم.گل مریمم.
الیسا
5 اردیبهشت 93 17:36
عزیز دلم داره یک شاله میشه خدا به زودی شیطنتاش و دلبریاش بیشتر میشه و حسابی سرگرمت میکنه
فریده مامان آیهان
پاسخ
اره کم مونده تا 22خرداد. خیلی وقته شروع شده و کل وقتمو به خودش اختصاص داده
zX2wx6YTYzUddDBrU3EUZM2MquqLoRt3_tz37_YNe6k.
5 اردیبهشت 93 19:28
سلام عزیزم ممنونم یاد بودی ....هر وقت عکسای پسر گلت میبینم فقط باید بهت بگم براش اسفند دود کن که من عاشقشم انشا الله ارتین منم خوشگل باشه مثل ایهان .....روزت مبارک و خوشحالم که لحظه هی خوبی داشتی راستی من چون خیلی وقت نبودم رمز ندارم
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام عزیزدلم. اسم و آدرسی که نوشتی قابل خوندن نیست برام. ولی فکر کنم شیرین جون باشی. حتما خوشگله و نازه.ایشالله زایمان خوبی داشته باشی خانومی. رمزم چشم.
مامان مینا
5 اردیبهشت 93 23:36
عزیزم روزت مبارکدست همسر و آیهان جونم درد نکنه
فریده مامان آیهان
پاسخ
ممنون گلم.روز تو هم مبارک.
نگار
6 اردیبهشت 93 10:19
سلام فریده جون...رمز نظرات بالا نیومد...یادم رفته..برای همین اینجا نظر دادم. آیهان جون لب و دهنش شبیه دختر عموشه... خدا حفظشون کنه ماشاالله پسر ..تاب بازی میکنه... ای وای بازم رفت تو ماشین لباسشویی..خیلی حواست باشه ها ...
فریده مامان آیهان
پاسخ
رمز نظراتم همون رمز مطلبه دیگه خانومی اره خیلی شبیه همن بخصوص لبو دهن و دماغ مرسی. بلههههههههههههههههههههههههههه
شیرین
6 اردیبهشت 93 12:05
اره عزیزم درست حدس زدی نمیدونم چرا اسم و ادرسم اینجوری شده .....یادت رفت بهم رمز بدی .....
فریده مامان آیهان
پاسخ
میام میدم گلم
الیسا
6 اردیبهشت 93 18:53
وای کی میشه منم به عنوان ِ مامان فلانی بیام اینجا کامنت بدم،بعد دعوتت کنم به وب پرنسس کوچولو گفته بودم بچه اولمون باید دختر باشه؟
فریده مامان آیهان
پاسخ
ایشالله یکی دو سال دیگه میای میگی داری مامان میشی. فرقی نداره که دختر یا پسر منم عاشق بچه دختر بودم ولی وقتی فهمیدم بچم پسره خیلی خوشحال شدمخودمم نمیدونم چرا
ازاده مامان آرتین
7 اردیبهشت 93 20:38
مبارکت باشه عزیزم-دستشون درد نکنه
فریده مامان آیهان
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان آیهان
8 اردیبهشت 93 21:00
سلام مرسی فدات رمزی که گذاشتین ما هم می تونیم باز کنیم
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام اره عزیزم.
مامان ایلیا
10 اردیبهشت 93 9:12
سلاااااام عزیزم چقد تو نازی خدا حفظت کنه. پسر من 21 ماهشه میخواد با آیهان دوس بشه. باید چیکار کنه که رمز مطالبتونو داشته باشه. اونم عاشق باب اسفنجیه. شاد باشید. به ما هم سر بزنید و نظر بدید خوشحال میشیم. آیهام جان را ببوس. بااااای بازم میام.
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام خیلی ممنو عزیزدلم. خدا حفظش کنه.میایم پیشتون.
الیسا
11 اردیبهشت 93 0:13
وای فریده جون هرچی عکسای ایهانو نگاه میکنم سیر نمیشم که،از بس خواستنی هزار ماشالله خدا حفظش کنه،هی نگاه میکنم قربون صدقه میرم و به ایمان نشون میدم بعد من خواستم از اول بخونم و ببینم مطالبتو،ولی از دوران بارداری و تا ماه دوم سوم فک کنم عکساش باز نمیشه،یتی فک کنم تاریخ کای اپلودش گذشته یا هرچیز دیگه ای برام باز نشد بعد کیکاشو بگوخیلی باحالن،ولی از همه بیشتر کیک دو ماهگیشو خیلی دوس داشتم،خوشگل و ناز بود ایشالله که سایه ی تو و شوهرت صحیح و سالم بالا سر عروسک نازتون باشه و خدا برا هم نگتون داره
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی مریم جونم عزیزمییییییییییییییییییییی. واسه منم باز نمیشه کاش میشد واسه شما رو هم دعوت میکردیم قربونت بشم گل مریمم.
مامان عاطی(مرجان)
19 اردیبهشت 93 12:31
مامان آیهان جون انشاله جمع سه نفری خانوادتون همیشه شاد و سلامت کنار هم باشه و انشاله خدا شما رو واسه آیهان و باباش و آیهان ناز و خوشگلو واسه بابا و مامانش حفظ کنه
فریده مامان آیهان
پاسخ
خیلی مممنون عزیزدلم.
نگار
22 اردیبهشت 93 15:23
سلام فریده جون.شرمنده بازم اینجا نظر میدم...اگه میشه رمزو بده...از روی صفحه کپی نمیشه ماشاالله...فدای موهاش...چه خوشتیپه پسر گل
فریده مامان آیهان
پاسخ
چشم میام مرسی خاله جونش
مامان اعظم
31 اردیبهشت 93 14:09
ممنون عزیزم .. عکس های تولد زهرا رو بروز کردم و منتظرم تا بیاین
فریده مامان آیهان
پاسخ
حتما میام خانومی.
مامان اعظم
31 اردیبهشت 93 15:43
فریده جون تولد شما هم مبارک باشه عزیزم
فریده مامان آیهان
پاسخ
خیلی ممنون اعظم جون.
مامان اسماء کوچولو
31 اردیبهشت 93 18:42
سلام چه پسر نازی من تو نظرات زهراجونی وبلاگ شما رو دیدم که نوشته بودین میخواین تم زنبوری درست کنین خواستم ازتون کمک بگیرم منم تم زنبوری دوست دارم...خوشحال میشم دوست بشم و رمز بدین
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام میام پیشت عزیزم.
ابجی رونیا کوچولو
1 خرداد 93 13:48
آفرین هزار ماشالله به این پسر گل مامان جون ببوسش به منم سر بزنین ماشالله خیلی نظر دارین اما من ندارم میاین به منم نظر بدین؟
فریده مامان آیهان
پاسخ
میایم عزیزدلم.
مامان سارا
3 خرداد 93 17:32
همه رو تقریبا یک هفته تا 10 روز اماده شد ببخشید بعضی هارو خصوصی کردم و بعضی ها رو فراموش کردم بازم کاری داشتی در خدمتم
فریده مامان آیهان
پاسخ
ممنون سارا جون.بابت وقتی که گذاشتی.راستشو بخوای نتونستم سایت خوب پیدا کنم برا همین خودم دس به کار شدمو درست کردم.
رویامامان مرصاد
13 خرداد 93 13:07
سلام ماشالله به ایهان جونم ایشالله همیشه سالم باشیدعزیزم ایهان جونم من یه دوست جدیدم.اگر ماروقابل دوستی میدونی لینکم کن من مرصادکوشولوی مامان لینکت میکنم
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام مرصاد کوچولو.مرسی که بهمون سر زدی. خوشحالم از آشناییت
شاپرک
14 خرداد 93 11:53
خدا حفظش کنه خیلی نازه
فریده مامان آیهان
پاسخ
خیلی ممنون
مامان مهرسنا
16 خرداد 93 22:37
ممنون که اومدی مامانی ماشالابه این شازده ی خوردنی خاستیبه ماهم رمزبده
فریده مامان آیهان
پاسخ
خواهش میکنم میام پیشتون.
پریسا
17 خرداد 93 9:53
سلام دوست عزیز خوشحالم از اشناییتون ممنون که به من سر زدین تولد شما هممبارک ماشااالله چه پسر نازی دارین اجازه میدین لینکتون کنم؟؟؟ میشه رمزتونو داشته باشم؟؟؟؟؟ برای ایهان جون
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام مرسی پریسا جون منم خیلی خوشحالم که یه دوست همسن وسال پیدا کردم. مرسی. مایه افتخاره برام گلم. میام پیشت.
مامان دینا
17 خرداد 93 10:55
سلام خانومی ممنون که به ما سر زدی منم با افتخار لینکتون می کنم راستی رمز هم اگه لطف کنی ممنون میشم
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام عزیزدلم.خواهش میکنم. میام پیشت.
مامان مهرسنا
17 خرداد 93 12:44
عزيزم فك كنم رمزاشتباه نوشتي آخه هرچي ميزنم بازنميشه
فریده مامان آیهان
پاسخ
بازم برات مینویسم.
مامان اعظم
18 خرداد 93 13:47
عزیزم...چیزی به یک سالگیت نمونده.... اگه دوست داشتین زمز بدین لطفا
فریده مامان آیهان
پاسخ
میام اعظم جون.
majede
18 خرداد 93 16:17
تولد ایهانی پیشاپیششش مبارک باشه [بوسه]
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی ماجده جونم.
مامان رها
4 تیر 93 12:22
سلام دوست خوبم اتفاقى با وبتون آشنا شدم وبتون خيلى زيباست و زيباتر از اون ، كوچولوى عزيزتون هست ! راستش من خيلى از وبلاگ شما خوشم اومده خوش حال ميشم با هم تبادل لينك كنيم و دوست شيم . لطفا پيش ما بيايد و خبر بديد خداحافظ !
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی خانومی لطف داری.
مامان اسماء کوچولو
10 تیر 93 16:18
سلام بازم رمز و برام میفرستین ممنون ببخش آیهانم ببوس
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام حتمااااااااااااااااااااا
✿مامان دنیز✿
12 تیر 93 15:38
░░░░░░░████████░░░░░░░░█████████░░░░░░ ░░░░░██▓▓▓▓▓▓▒▓▓██░░▓█▓▓▓▓▒░▒▒▓▓██░░░░ ░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▓▓███▓▓▓▓▓▒▒▒░░▒▓▓█▒░░ ░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓▓█░░ ░▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓▓█░ ░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▒▓█▒ ░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░█░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓██ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓█ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░█░█░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▓▓█ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░▒█░██░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓█ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓██ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░▒█░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓█░ ▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓█░ ░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒░ ░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░ ░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░ ░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓░░░ ░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓████████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░ ░░░░▓█▓▓▓▓▓▓▓▓██▒▒▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░ ░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░ ░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░ ░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓██░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░▒█▓▓██░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░░ مامانی لطفا رمز
فریده مامان آیهان
پاسخ
چشم با تلگراف فرستادم چون تو وبتون نمیتونم نظر بدم.
مامان صدرا
13 تیر 93 14:35
سلام فریده جون چه پسر نازنازی دارین خدا براتون حفظش کنه خانومی با تبادل لینک موافقین با افتخار لینک شدید همشهری گل رمز پست های جدید رو نمیدی
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام گلم.خیلی ممنون. چرا که نه. به جمع دوستامون خوش اومدین همشهری.
مامان علی(نازی)
17 تیر 93 1:55
سلام عزیزم ما رمز رو یادمون رفته میشه برامون خصوصی بزنیچون خصوصی نبود پاک کردم
فریده مامان آیهان
پاسخ
حتما نازی جون.
سمیه مامان اسماء کوچولو
25 تیر 93 8:41
فریده جون شرمنده بازم رمز و برام بفرست ممنون
مامان عطرین
26 تیر 93 12:04
سلام من چون پستای جدیدتون رمز دار بود نمیتونستم نظر بذارم . به ماهم رمز میدین گل پسرو بیشتر ببینینم؟
مامان عطرین
26 تیر 93 12:05
راستی اگه موافقید تبادل لینک کنیم م خبرم کنین
✓فاطمه جون✓
27 تیر 93 15:00
سلام مامان ایهان جوووووونم با تبادل لینک موافقین؟؟؟؟؟حتما خبرم کنبد
✓فاطمه جون✓
27 تیر 93 15:21
به منم رمز میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
✓فاطمه جون✓
29 تیر 93 11:22
سلام مامانی ایهان جووووووونم با تبادل لینک موافق نبودین؟؟؟؟؟؟رمز چی به منم میدین؟؟؟؟؟؟؟اخه خیلی دوست دارم با ایهان جوووووونی بیشتر اشنا شدم که شرط اول اجازه شماست.حتما جوابمو بدین مررررسی
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام فاطمه جون.معذرت موضوع نوشته هامون خیلی با هم فرق داره من اینجا فقط با مامانا در ارتباطم.امیدوارم منظورمو درک کنی.میبوسمت.موفق باشی.
مامان مینا
3 مرداد 93 1:31
عزیزم اگه میشه دوباره رمزو برام بفرست...مطلب آخرو خوندم ولی نشد پیام بزارم واقعا درد آوره و اشک منم در اومد خدا به پدر مادرش صبر بدهوخیلی سخته خیلی.ایشالا هیچ پدر مادری داغ فرزند نبینه
فریده مامان آیهان
پاسخ
خیلی ممنون مینا جون.میام...
فائزه مامانه سوگند
21 شهریور 93 23:09
سلام فریده جان ممنونم به سوگند رای دادی و به ما سر زدی شما هم که مثل من همه پستاتون رمز داره البته من پست اتلیه سوگند و بعد 31 شهریور اتمام مسابقه اتلیه رمز دار میکنم همش گشتم یه پست بدون رمز پیدا کنم که این پست و یافتم پسملتون خیلی شیرینه ماشالله وزن و قدشم عااااااالیه قربونش برم ببوسینش
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام فائزه جان. خواهش میکنم خدا حفظش کنه. ببخشید تو دردسر افتادی. رمزدار نوشتن بهتره برا همین منم رمزدار مینویسم.