آیهان"قند عسل ما"آیهان"قند عسل ما"، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
مامان فریدهمامان فریده، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه سن داره

آیهان و مامانی

خدایا خودت محافظ گل پسرم باش

49گلبرگ(ماشاالله)

1392/12/16 9:36
275 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم آیهان 4شنبه 22 خرداد ساعت 18:15 توسط دکتر خان آقا پناهی توی بیمارستان شمس زمینی شد.

وزن:3 کیلو 290 گرم

قد:50cm

دور سر:34

بعدا میام کل خاطرات این چند روز قند عسلمو مینویسم.

اینم عکس گل بهارمون.

img_0510.jpg

خدایا شکر...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ایهان سلطان ماه
23 تیر 93 19:25
سلااااااااااام وبلاگ خیلی خیلی زیبایی دارین من شما رو لینک کردم شما هم لینک کنین خوشحال میشم حتماا
مامانیه عارف
19 مرداد 93 22:09
سلام فریده جون ماشاالله چه گل پسری اجازه دارم لینکتون کنم؟؟؟؟؟فقط اگه دوست داشتین رمز را هم لطف کن که پسر گلت رو هم ببینیم
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام خانومی. مرسی لطف داری. میام پیشتون.
نگار
20 مرداد 93 12:31
وای فریده جون نمیدونی چقدر گشتم تا یه مطلب بدون رمز پیدا کردم تا بتونم برات نظر بزارم رمز نظر دهی رویادم رفت خیلی نامردی اومدی لاهیجان یه خبر ندادی ...میومدین پیش ما...میدونی قشنگ از جلوی خونه مون رفتی آستانه.... حالا رمزو بده تا بقیه شو اونجا بهت بگم.قول میدم این دفعه یه جا بنویسم
فریده مامان آیهان
پاسخ
نگاااااااااار هر دو رمز یکیه دیگه میام وبت واقعا؟؟؟ایشالله یه دفعه دیگه.
✿مامان دنیز✿
24 مرداد 93 14:28
سلام عزیزم اگر ممکنه رمز لطفا،عزیزم تو خصوصی بذار تا همیشه راحت بتونم داشته باشمش ممنون
فریده مامان آیهان
پاسخ
سلام چشم عزیزم.
مارتین
21 مهر 93 23:14
سلام ابجی جونم خوبی آیهانم چطوره ماشالا بزرگ شده عزیزم من مدتی نبودم نمیدونستم ادرس عوض کردی الان اومدم ولی رمز ندارم
فریده مامان آیهان
پاسخ
میام پیشت هستی جون.