آیهان"قند عسل ما"آیهان"قند عسل ما"، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
مامان فریدهمامان فریده، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آیهان و مامانی

خدایا خودت محافظ گل پسرم باش

آیهان و قرنطینه

1399/1/22 1:26
717 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

جمعه ۲۲فروردین ساعت ۱ بامداد

خوبی گل پسرم تاج سرم😘

الان خوابی بابایی هم خوابه😊😊

۲ماهی میشه برات ننوشتم🤦‍♀️

بریم از اول بیایم😍

گل پسرم امسال که شما کلاس اول هستی خیلی تعطیلی داشتین گاه هوا آلوده بود گاه آنفلانزا بود بعد سردار سلیمانی شهید شد بعدم که سرمای هوا و برف بخاطر این ۴مورد تعطیلی زیاد داشتین برا همین آخرای بهمن از مدرسه گفته بودن که قراره بعضی ۵شنبه‌ها هم مدرسه برین بلکه جبران شه که...

که آخر بهمن خبری رسید☹یه خبر بد.

یه ویروس خیلی بد که یه ماهی میشد تو کشور چین شیوع پیدا کرده بود ۳۰بهمن گفتن وارد ایران شده😨😨

۳۰بهمن هم ۴شنبه بود شما اون روز مدرسه رفته بودین شبش گفتن که ویروس اومده شهر قم.۵شنبه هم مدرسه رفتین.

۵شنبه ۱ اسفند بود سالگرد آقاجون ما قرار بود جمعه ۲ اسفند خونه خاله حبیبه ندبه داشته باشیم صبحونه بدیم اون روز مراسم گرفتیم و اون روز انتخاباتم بود.

جمعه که برگشتیم خونه دیگه تا به امروز منو تو بیرون نرفتیم یعنی الان ۴۹ روزه خونه‌ایم.

با اومدن کرونا خیلی چیزا عوض شده.

الان کل کشور متاسفانه درگیر کرونا هستن.

مدارس از اول اسفند تعطیل شده.

از عید کلا قرنطینه شهری شده.

مجبوریم هر چیزی که میخریم اول خوب ضدعفونی کنیم بعد استفاده کنیم.

بابایی چون کارش مواد غذایی هستش صنفشون تعطیل نیس برا همین سرکار میره منتهی با دستکش و ماسک و بعد اینکه میرسه خونه میره حموم و کل لباساشو هر روز میشوریم.

خیلی از مشاغل تعطیل شدن.

کلا کرونا رو اقتصاد و اجتماع کشورمون تاثیر خیلی زیادی گذشته و این فقط مختص ایران نیس کل دنیا درگیرش هستن.

خیلیا بخاطرش عزادار عزیزانشون شدن.

شاید این بین بیشترین ظلم به شما کلاس اولی‌ها شد😭

براتون آموزش مجازی گذاشتن و من هر روز دارم تو خونه بهت تدریس میکنم میدونم هم تو خسته شدی هم من چون هیچی جای مدرسه رو نمیگیره.

ولی من همه سعیمو دارم میکنم که تو خوب یاد بگیری خوب بازی کنی یه دل سیر کارتون نگاه کنی برات غذاها و کیکهاو دسرها شیرینی‌های خوشمزه درس میکنم چون عاشق پیتزا و ماکارونی هستی برات هی درس میکنم که خوش باشی.

پسرم نمیدونم بعدا که بزرگ شدی چقد از این روزها یادت میمونه ولی بدون که من برا خوش بودنت هر کاری کردم و میکنم شاید بعضی وقتا بخاطر نوشتن تکالیفت با هم بحثمون شه اکثرا هم سر اینکه خوش خط بنویسی و لفتش ندی بحث کنیم ولی بدون که هر کاری میکنم فقط و فقط بخاطر خودته.

علوم بخش هوا و گرم و سرد و حرکت رو فعلا تو خونه خوندیم.جزوه رو با صدای خودم برات توضیح میدم ضبط میکنم بعد با هندزفری موقع بازی گوش میکنی.اینجوری هم بازی میکنی هم علوم می خونی.

قرانم مثل علوم ضبط میکنم موقع بازی میذارم گوش میکنی.

ریاضی هم خیلی تو خونه خوندیم و خوشبختانه ریاضیت خیلی خوبه.

فارسی هم چندین حرف رو خودم بهت تدریس کردم.

میخوام ازت تشکر کنم از بابت اینکه باهام همکاری میکنی لج نمیکنی و من میتونم بهت تدریس کنم.

یه تشکر ویژه هم بابت اینکه این ۴۹ روز رو خونه موندیم بهونه بیرون رفتن و مهمونی رفتنو نگرفتی.

بهت افتخار میکنم با ۷ سال سن موقعیت رو خوب درک کردی و بدون بهونه خونه موندی. 

پسرم بهت افتخار میکنم به خودت افتخار کن کار بزرگی کردی🤗😘😍

خاطرات روزای گذشته رو تو یه پست دیگه برات میذارم.

.

.

.

گل بهارم ۶سالو ۱۰ماهه شد🤗

پسندها (1)

نظرات (0)