آیهان"قند عسل ما"آیهان"قند عسل ما"، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
مامان فریدهمامان فریده، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

آیهان و مامانی

خدایا خودت محافظ گل پسرم باش

آیهان و تدریس حرف(ن)

1398/9/13 22:05
997 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندعسلم ۹۸/۹/۱۳ چهارشنبه_جان

پسرکم امروز باهات افتخار کردم.

امروز حرف (ن)رو تو کلاس تدریس کردی با تمام قدرت و اعتماد بنفس من چقد به خود بالیدم برای داشتنت😍

امروز جلوی همکلاستیات و ۲تا مدیر مدرسه(خانم عطری و آقای رضایی) و مدیر بزرگ مدرسه(مهندس یحیوی)و معلم مهربونت خانم شیری عزیز به خوبی تدریس کردی و من پشت در کلاس از استرس هلاک شدم😅😥

خانم مبصری معاون مدرسه بهم میخندید میگفت آیهان داره راحت تدریس میکنه اونوقت شما اینجا دارین لیتر لیتر عرق میکنین🤣🤣🤣باور کن وقتی رفتم کنکور تا این حد استرس نداشتم.

وقتی تدریس تموم شد و خانم عطری اومدن بیرون گفتن آیهان عالی بود انگار دنیارو بهم دادن😍😊

ماشاالله هزار ماشاالله به گل پسرم.

الهی که از چشم بد به دور باشی.من هر لحظه باهات افتخار میکنم😘😘

برا تدریست تخته رو با کاردستیهایی که درس کرده بودم روز قبلش تزئین کرده بودم بعد اینکه مدرسه تعطیل شده بود تا برا تدریست آماده باشه.

دوستت فرزان و مامانشم موقع تزئین کنارمون بودن😊

از تدریس فقط چند تا عکس دارم ازبس استرس داشتم نتونستم عکس بگیرم ولی خانم شیری کلا فیلم گرفته و چند تا عکس گرفته برات میذارم.

برات کلاه آشپزی و پیشبند نانوایی دوخته بودم کلا لباس و کفش سفید تنت کردم مثل آقای نانوا بشی👨‍🍳دوستات وقتی دیدنت کلی ذوق کردن.مدیر و معاونم باهات عکس گرفتن خیلی خوششون اومده بود😊

و اینکه برا همه دیشب تا نصف شب بیدار بودم نون پختم از نوع زنجبیلی😋

بسته بندی کردم و بعد تدریس از همه پذیرایی کردی.

برا همه بچه‌ها کلاه آشپزی درس کرده بودم👨‍🍳

فیلمم نگه میدارم بعد که ان شاءالله بزرگ شدی نگاه میکنی😚😚😚

همیشه بدرخشی نفس مامان🤗

قندعسل من تا این لحظه ۶سالو ۵ماهو ۲۱روزه هست👦

پسندها (9)

نظرات (5)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 آذر 98 22:57
موفق باشی آقا آیهان
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی زهرا جان❤❤❤❤

14 آذر 98 9:05
همه چی چقدر کامل بود!من که نبودم و ندیدم واقعا بهتون نمره بیست ،نه صد میدم!💖💖💖💖💖💖💖💖
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی عزیزدلم 😘😘😘😘😘😘😘
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
14 آذر 98 21:41
آفرین به آیهان جون و مامان هنرمندش👏👏👏
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی عزیزم 🤗🤗🤗😍😍😘😘
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
14 آذر 98 21:42
ببخشید آیهان جون اشتباه تایپ شد خودتون تصحیح کنید😁
فریده مامان آیهان
پاسخ
حل شد😉😉😉
مامان صدرامامان صدرا
17 آذر 98 22:06
عالی بود 
فریده مامان آیهان
پاسخ
مرسی دوست عزیزم😘😘😘😘🤗