آیهان"قند عسل ما"آیهان"قند عسل ما"، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
مامان فریدهمامان فریده، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

آیهان و مامانی

خدایا خودت محافظ گل پسرم باش

گلبرگ ماه ۶۸

1397/11/17 14:43
277 بازدید
اشتراک گذاری

به نام یکتای بی همتا

۹۷/۱۱/۱۸ ساعت ۱۴:۲۵

سلام آیهانم

الان که دارم برات مینویسم تو در خواب نازی بعد اینکه از مدرسه اومدی رفتی تکالیفتو انجام بدی که خوابت برد منم با گوشی اومد وبتو بعد چندین ماه باز کردم رفتم کل خاطرات دوران خوش بارداری رو خوندم واقعا لذت بردم چقد شیرین بوده روزایی که تو دلم بودی و من هر روز یه خانه از خانه های تقویم رو خط میزدم تا برسیم به ۲۲خرداد و تورو بغل بگیرم چقد با عشق برات اتاق چیدم و الان تو شدی یه پسر رومانتیک و مهربون و باهوش و باادب ۶۸ ماهه و من چقدر به خود میبالم که تونستم تورو تا به الان خوب تربیت کنم.

به تو و کارهایی که کردی و میکنی با افتخار میبالم.

پسرم قندعسلم من مطمئنم تو در آینده یه فرد خیلی موفقی میشی چون عاشق تلاش کردنی.

با قلب مهربون و دل بی کینه ای که داری تو بهترینی.

با تموم وجودم بهت افتخار میکنم.

الان پیش دبستانی مدرسه غیر انتفاعی امین درس میخونی اسم معلم مهربونت خانم لاله عطری هستش.تو درست خیلی موفقی.

همزمان عضو تیم شنا هستی.شنارو پیش استاد نیما طاهرزاده یاد گرفتی الان تو استخر طباطبایی زیر نظر استاد مهدی سلیمانی داری ادامه میدی.

و یه مدته رقص آذری رو زیر نظر استاد پدرام ناظر عادل شروع کردی.

به شدت به نقاشی علاقه داری سال قبل یه دوره تو آموزشگاه استاد تیغ زن رفتی آموزش دیدی الانم معلم هنرت خانم حسابی خیلی ازت تعریف میکنه و پیشنهاد داده که حتما پیگیر نقاشیت باشیم و بازم آموزشگاه ثبت نامت کنیم تا ادامه بدی.

ریاضیتم خوبه تا ۱۰۰ میشمری حتی بیشتر از صد و تا نزدیک ۴۰ مینویسی.

علامت + و _ و = و کمتر و بیشترو بهت یاد دادم.

تازگیا دارم حروف زبان انگلیسی رو بهت یاد میدم چون قراره از تابستون کانون زبان بری.زبان انگلیسی رو هم خیلی دوس داری.

آیهانم یه پسر چشم مشکی مو طلایی و قهوه ای با صورتی گرد و مهربون که عاشق رنگ قرمز و ماکارونی و مک کویین و بازی فکری و شنا و نقاشی و رقص و بازی و شوخی کردنو خندیدن و...

دوست دارم عشقم نفسم جیگرم

این عکسم برا ۹۷/۱۱/۱۳ هستش.

خوشتیپترین پسر دنیا عاشقتم.

پسندها (1)

نظرات (2)

مهرآرامهرآرا
22 بهمن 97 10:41
عزیزم خدا حفظش کنه پسر قشنگتو
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 فروردین 98 15:25
ایول تیپشووو😘