آیهان"قند عسل ما"آیهان"قند عسل ما"، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
مامان فریدهمامان فریده، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

آیهان و مامانی

خدایا خودت محافظ گل پسرم باش

آتلیه 3سالگی قندعسلم

1395/5/13 18:51
278 بازدید
اشتراک گذاری

به نام یکتای بی همتا

سلام پسرکم سلام نفس مامان

بعد یک سالو 3/5ماه اومدم وبتو آپ کنم.

خیلی دلم برا اینجا تنگ شده بود.

قندعسلم الان دیگه ماشاالله بزرگ شدی و برا خودت مردی شدی.

الان دارم با گوشی تایپ میکنم نمیدونم میشه عکس گذاشت یا نه.

ماشاالله انقد شیرین زبون شدی که هر روز عاشقتر از روز قبل میشم.

خیلی رمانتیکی😚😚 خوش خنده ای زود با همه گرم میگیری.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفس بانو
1 شهریور 95 14:18
سلام دوست عزیز. خدا پسر گلتون و زیر سایه تون حفظ کنه ان شا الله برای عکس گذاشتن در وبلاگ فکر کنم به نوع سیستمی که میخاین باهاش وب رو به روز کنید بستگی داره.شاید سیستم گوشی تون جوری هست که این برنامه رو نمی خونه. من هم با گوشی خودم که میخام عکس بزارم خیلی وقت ها بعد از آپلود شدن کلا هنگ میکنه و از منوی کاربری خارج میشه.ولی با گوشی های دیگه و یا کامپیوتر این مشکل رو نداره....دوست گلم به هرحال من فکر کنم مشکل از سیستم گوشی شما باشه بهتره عکس ها رو با یه سیستم دیگه بزارین تو وبلاگتون. شاد باشید